Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 15:53 - ТЕСТ - ЕТИКЕЦИЯ НА ТЕЛЕФОННИТЕ РАЗГОВОРИ НА БРОКЕРА
Автор: dictio Категория: Бизнес   
Прочетен: 3489 Коментари: 0 Гласове:
0



Отговорете с "да " или " не ". Време за провеждане -5-10минути.

ТЕСТ - ЕТИКЕЦИЯ НА ТЕЛЕФОННИТЕ РАЗГОВОРИ НА БРОКЕРА 
1.Сигурен ли сте в това , че обикновено вдигате слушалката веднага след първото ( или второто позвъняване ) ?

2.Винаги ли казвате името си , фирмата или отдела , в който работите ?

3.Поздравявате ли събеседника си в отговор на поздрава му?

4.Стараете ли се да отговорите отчетливо , разбрано , нормално силно и не твърде бързо ?

5.Изразява ли тонът на гласа ви спокойно дружелюбие , заинтересуваност или нещо друго ?

6.Удобно ли държите слушалката ?

7.При водене на разговор имате ли под ръка лист и химикалка ?

8.Вие не пушите , не дъвчете и не пийте по време на разговора ?

9.Когато говорите по телефона не вършите нищо друго ?

10.Правите ли нещо , за да избегнете шум или други странични пречки по време на телефонния разговор ?

11.Добре ли умеете да слушате събеседник , за да можете не само да разберете смисъла на думите му , но и да уловите скрития им подтекст и всички интонации в гласа ?

12.3апазвате ли самообладание и мислите ли си при разговор по неприятна за вас тема ?

13.Готвите ли се предварително за важни телефонни разговори , обмисляйки възможни въпроси , отговори и емоционални реакции - ваши и на събеседника ?

14.Подготвяте ли си цялата необходима информация за разговор , за да не бъдете голословен ?

15.Обмисляте ли най - доброто време за телефонното позвъняване ?

16.Следите ли за правилността на речта ви , произнасяте ли трудните думи на срички ?

17.Стараете ли се да бъдете пределно кратък и точен в изказването на своите мисли ?

18.Държите ли да бъдете правилно разбран - задавате уточняващи въпроси , повтаряте ключовите думи и главните мисли , молите събеседника да зададе въпроси или да формулира резултатите от разговора ?

19.Умеете ли тактично да прекъснете разговор , който е станал прекалено дълъг ?

20.Умеете ли спокойно и вежливо да откажете на натрапчив продавач ?






РЕЗУЛТАТИ
Ако сте приключили с въпросите прегледайте в процентно съотношение отговорите " да " и тези, на които сте отговорили с " не".
Създателите на теста смятат , че колкото повече отговори "да " имате , толкова е по - висока вашата етикеция да водите делови разговор.
В случай , че имате повече от 10 отговора " не " вие не владеете това изкуство и трябва да обърнете внимание на квалификацията си в тази област.
Провеждането на телефонни разговори изисква също психологични знания и опит , тъй като тогава става първото запознанство , постъпват първите сведения за партньора или клиента, формира се първото устойчиво впечатление за него и се взема първото и най - важно решение става или не става.


Тагове:   брокер,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dictio
Категория: Бизнес
Прочетен: 151648
Постинги: 39
Коментари: 28
Гласове: 87
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930